بهراد آسانبر- فروش، نصب، خدمات پس از فروش آسانسورهای هیدرولیک با قطعات موریس ایتالیا liftiran.com liftiran.com محل تبلیغ شما در پورتال آسانسور و پله برقی لیفتیران

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>> آسانسور پادشاه بر! ۱۳۹۴/۵/۱۷

ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی یک تفریح سه هفته ای در منطقه ساحلی «ریویرا» فرانسه را برنامه ریزی کرده بود ولی در روزهای پایانی، با گسترش اعتراضات ساکنان این منطقه، سفرش را ناتمام گذاشت و به مراکش رفت.

به گزارش ایسنا به نقل از «ابنا»، حدود 150 هزار نفر از ساکنان ریویرا با امضای طوماری بلندبالا به ادامه سفر «سلمان بن عبدالعزیز » و همراهانش که بالغ بر هزار نفر می شوند، اعتراض خود را به دولت فرانسه اعلام کردند.

البته یک مقام سعودی نزدیک به سلمان مدعی شده است ناتمام ماندن سفر پادشاه عربستان به فرانسه به دلیل تصمیم شخصی وی به گذراندن مابقی ایام سفر در مراکش بوده است، نه به سبب اعتراضات مردمی .

در ادامه این روند، ساکنان منطقه ریویرا به نصب آسانسور اختصاصی برای پادشاه سعودی و همراهانش به هزینه دولت فرانسه اعتراض کردند.

شهردار منطقه ساحلی ریویرا نیز به ساخت این آسانسور انتقاد کرده و گفته است سازه های بتنی این آسانسور روی شن های ساحلی ریخته شده که این امر می تواند در میان مدت و بلندمدت، آثار تخریبی بر محیط زیست ساحلی داشته باشد.

آسانسور ویلای پادشاه عربستان

آسانسور ویلای پادشاه عربستان

آسانسور ویلای پادشاه عربستان

آسانسور ویلای پادشاه عربستان

www.liftiran.com

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |