بهراد آسانبر- فروش، نصب، خدمات پس از فروش آسانسورهای هیدرولیک با قطعات موریس ایتالیا liftiran.com liftiran.com محل تبلیغ شما در پورتال آسانسور و پله برقی لیفتیران

اخبار

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
>> استان البرز: اولین در الكترونيكي شدن خدمات صدور تاييديه هاي آسانسور ۱۳۹۵/۲/۲۰

فتانه شكرالهي مدیر کل استاندار استان البرز گفت: جهت گسترش خدمات ارزنده استاندارد در قالب دولت الكترونيك و تكريم ارباب رجوع و جلوگيري از جعل تاييديه هاي آسانسور، اين اداره كل با همكاري و مشاركت تعدادي از شهرداري هاي استان ، اقدام به ارسال تاييديه گواهي بازرسي آسانسور از طريق سامانه مديريت بازرسي آسانسور نموده است.
اين امر علاوه بر سرعت بخشيدن به كار، به لحاظ جعل و سوء استفاده احتمالي از ايمني بسيار بالايي برخوردار بوده وعدم نياز به مراجعه ارباب رجوع و اتلاف وقت آنها را پوشش داده است. شكرالهي افزود : استان البرز اولين استان در ارائه اين خدمات مي باشد و به موجب آن كليه خدمات از ابتدا تا صدور تاييديه آسانسور الكترونيكي شده است. او در پايان گفت : جهت سهولت دسترسي شهرداري ها به تاييديه هاي آسانسور و بررسي صحت و سقم گواهي هاي ارجاعي ، نماينده هاي شهرداري ها با مراجعه به اين اداره كل جهت آشنايي و آموزش با سامانه، نام كاربري و رمز عبور خود را دريافت نموده اند.

<لیفتیران>

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |