بهراد آسانبر- فروش، نصب، خدمات پس از فروش آسانسورهای هیدرولیک با قطعات موریس ایتالیا liftiran.com liftiran.com محل تبلیغ شما در پورتال آسانسور و پله برقی لیفتیران

آموزش

منوی اصلی

آگهی ها

محل تبلیغ شما
بیمه آسانسور- بیمه ما
محل تبلیغ شما
خدمات طراحی، محاسبه و تهیه نقشه استاندارد آسانسور
تله کابین77539630
 
بيمه مسئوليت مدنی آسانسور ۱۳۸۶/۷/۷

بيمه مسئوليت مدنی آسانسور خسارت و زيان وارده به افراد ( اشخاص ثالث ) را برای استفاده از آسانسور هنگام ورود و ترك آن كه ناشی از مالكيت يا مراقبت يا تعمير و نگهداری آن است و قانونا" بيمه گذار مسئول شناخته ميشود جبران ميكند.

هر گونه حادثه منجر به خسارت و آسيب بدنی كه ناشی از نقص فنی چرخها و در و تجهيزات آسانسور باشد و شامل جرح و صدمه بدنی و خسارت مادی وارده به افراد استفاده كننده ( اشخاص ثالث ) و خسارت ناشی از تصادم باشد طبق اين بيمه نامه پوشش خواهد داشت.

عمده ترين خسارت ناشی از استفاده از آسانسور را ميتوان در محلهای كه عمومی است و مسافران و افراد مختلف از آن استفاده می كنند ( مانند هتلها مجتمعهای آپارتمانی ساختمانهای اداری و تجاری انبارها و ... ) ذكر نمود.

توجه : مدير مسئول آسانسور يا مدير مسئول ساختمان بايد آسانسور را در قبال حوادث احتمالی و هم در مقابل مسئوليت خود بيمه نمايد.

مثال : مدير ساختمان ده طبقه ای كه يك آسانسور با ظرفيت 4 نفر دارد با پرداخت مبلغ حق بيمه 000ر136 ريال افراد استفاده كننده از آسانسور را تا 000ر000ر10 ريال هزينه پزشكی و 000ر000ر240 ريال فوت و نقق عضو بیمه نموده است.

 

منبع: وب سایت دفتر نمایندگی منصفی بیمه ایران

بازگشت

Copyright (c) 2005. LiftIran.com The Portal of Iranian Elevatoring. All rights reserved for Shiva Group Inc.
|Liftiran.com |LiftCAD.ir |LIFTdesigner.ir |shivaSoft.ir |